Skip to main content

Usein kysyttyjä kysymyksiä HiPP BabyClubista

Rekisteröitymisestä tilin poistamiseen - täältä löydät kaikki usein kysytyt kysymykset liittyen HiPP BabyClub -jäsenyyteen. Jos sinulla on jokin kysymys, johon et löydä vastausta, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä hippbabyclub@arvidnordquist.fi


Mitä teen, jos en saa aktivointilinkkiä tai se ei toimi?

Tilisi aktivoituminen linkin kautta voi kestää muutaman minuutin. Kannattaa odottaa hetki ja tarkistaa sähköpostisi uudelleen. Jos aktivointilinkki ei ole saapunut muutamassa minuutissa, tarkista roskapostikansiosi ja se, että sähköpostissasi on riittävästi tilaa. 

Kopioi linkki ja liitä se selaimesi osoiteriville. Jos linkki ei toimi, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Me autamme mielellämme tilisi aktivoinnissa.

Mitä "Tämä sähköpostiosoite on jo rekisteröity" tarkoittaa?

Tässä tapauksessa olet jo rekisteröitynyt palveluun kyseisellä sähköpostilla. Lähetämme mieluusti käyttäjänimesi ja uuden salasanan ”unohtuiko salasana?” painiketta painamalla.

Mitä minun tulisi tehdä, jos unohdan käyttäjänimeni/salasanani?

Oletko unohtanut käyttäjänimesi tai salasanasi HiPP BabyClubiin? Seuraa näitä ohjeita:

Käytä "unohtuiko salasana?" palvelua tämän linkin kautta. Kirjoita sähköpostiosoitteesi, jolla loit alkuperäisen tilisi HiPP Babyclubiin. Tämän jälkeen saat sähköpostiisi linkin. Klikkaa linkkiä tai kopioi se selaimesi osoiteriville. Linkistä avautuvalla sivulla on käyttäjänimesi. Tämän jälkeen voit luoda uuden salasanan. Otathan huomioon turvallisuuden takaavat salasanavaatimukset .

Apua, salasanani ei toimi!

Jos sinulla on ongelmia salasanasi kanssa, varmista ensin, että käytät varmasti oikeaa salasanaa. Jos et ole varma, suosittelemme käyttämään ”unohtuiko salasana?”, jonka ohjeet löydät aikaisemmasta vastauksesta. Näin voit luoda uuden salasanan. Jos kopioit käyttäjänimesi tai salasanasi, varmista, ettet kopio myös ylimääräisiä välilyontejä!

Miten vaihdan sähköpostiosoitteeni?

Kirjaudu HiPP Babyclubiin ja mene profiiliin.

Voinko vaihtaa käyttäjänimeni?

Käytä yhteydenottolomaketta ottaaksesi yhteyden meihin.

En tarvitse enää HiPP Babyclub -tiliäni. Miten voin peruuttaa tilaukseni?

Käytä yhteistietolomaketta ottaaksesi yhteyttä meihin.

Tietosuojan takia tarvitsemme nimesi ja salasanasi.

Miten voin säätää sen, etten saa enää vanhempainkirjettä?

Kirjaudu HiPP Babyclubiin. Mene ”profiilini – lapseni” – kohtaan ja peru kirjeet ”muokkaa lasta” –kohdassa.

Miten löydän vanhempainkirjeen nuoremmalle lapselleni?

Kirjaudu HiPP Babyclubiin. Oikealla puolella on kuva ja sen alapuolella ”valitse vauva”-painike. Valitse lapsesi nimi, jolle haluat lukea kirjeen. Sivu muuttuu tämän jälkeen automaattisesti.